نی نی کودک

مطالبی درباره بچه ها، کودکان

نی نی کودک

مطالبی درباره بچه ها، کودکان

بچه های ناز و با نمک، کودکان، نوزادان

کلمات کلیدی
بایگانی

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

ترس کودکان از دندانپزشکی همواره معضلو مشکلی برای پدر و مادرها بوده، بخصوص اگر لازم باشه برای کودک عصب کشی یا کشیدن دندان اتفاق بیفته که دیگه توضاع خیلی سخت میشه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۱ ، ۱۴:۲۲
koodak nini

یک مشاور در توئیتی نوشته بود: «هر پستی درباره تربیت کودک توی اینستاگرام می‌ذارم، فقط خانم‌ها لایک می‌کنند و کامنت می‌ذارن و هر سوالی که می‌کنم فقط مادرها جواب میدن و به‌ندرت پدرها. یکی از مهم‌ترین مشکلات بچه‌ها از تعارض رویکرد‌ تربیتی مادر و پدر ناشی میشه.» پدرها معمولا تلاشی برای یادگرفتن ‌فرزندپروری نمی‌کنند. اما علت این امر چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۰۱ ، ۰۳:۲۴
koodak nini

چقدر خوبه که امام حسین داریم، برای این نعمت هر چقدر شکر خدارو انجام بدیم بازم کمه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۰۱ ، ۰۰:۵۳
koodak nini

جدیدا یک نماهنگ بسیار زیبا توسط ماوا با صدای پویانفر و هلالی با نام هدیه اسباب بازی پخش شد. کاری نداریم که متن و موسیقی این نماهنگ بسیار زیبا و دلنشین است. می خواهیم درباره "پویش هدیه اسباب بازی" و کارهای بزرگی که کودکان انجام دادند صحبت کنیم.

این پویش اینگونه بود که بچه باید یکی از اساباب بازی هاشون رو انتخاب می کردند و اون رو حسابی تر و تمیز می کردند و هدیه می دادند به بچه هایی که بزاعت مالی خانوادشون مناسب نیست. هدف این بود و این کار به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسید و بچه مسلمون های ایرانی حسابی کار خیر انجام دادند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۹
koodak nini